Search This Blog

Thursday 20 June 2013

Pembetulan...oh..pembetulan

Hari ini hampir genap sebulan aku perlu perbetulkan tesis. Namun cabaran masih banyak. Aku perlu lengkapkan sebelum bulan 7 berakhir. Lebih awal lagi bagus kerana perlukan semakan semula daripada internal. Cabarannya di sini adalah untuk menjawab komen internal yang agak terbuka. Kemudian perlukan tandatangannya. Selepas akan berdepan dengan karenah birokrasi formating. In Shaa Allah akan ku tempohi halangan itu satu persatu dengan tenang. Bukan semua orang yang seangkatan dengan ku telah sampai ke tahap ini. 

Tidak kurang juga sokongan daripada rakan setugas.Ramai yang memberikan galakan, semangat, titipan motivasi...."You are bright star"kata-kata Dr Ramlan Hamzah. "Tumpukan perhatian pada tesis...kerja-kerja ni buat..lebih2 kurang buat masa ni" sokongan dari KJ HEP. Termasuk SUA & Pen SUA. Aku dapat rasakan mereka akan turut gembira dengan kejayaan ini.

Kini aku perlu bahagikan masa sebaiknya. "Ya Allah... bantulah hambamu ini, berikan masa yang manfaat, kekuatan, kesihatan bagi aku menyempurnakan amanah pengajian ini... Mudah-mudahan aku dapat menyumbang kepada insan lain pula..Ameeeeen" 


No comments:

Post a Comment