Search This Blog

Thursday 28 January 2010

Perkembangan Mingguan & ALTIMA

Salam semua, rasanya lama dah tak menulis dalam blog. Sesekali teringin juga nak laporkan perkembangan supaya tidak leka dengan persekitaran. Pada minggu lalu hari Jumaat, pertemuan group SSME buat pertama kalinya diadakan pada semester ini. Pembentangnya adalah Mari & Nurul Huda. Suatu pembentangan yang baik dan berkongsi pengetahuan. Di akhir pertemuan itu aku serahkan cadangan soalan temubual pada Dr Muryati & Dr Yaz untuk meneliti soalan-soalannya. Berdasarkan raut wajah mereka nampaknya soalan-soalan yang dicadangkan perlu diperbaiki. Aku akan perbaiki.


Kemudian, minggu ini pertemuan dengan Baiey di PSTL, UKM untuk cadangan penambahbaikan soalan-soalan tersebut. Fidah tak dapat datang kerana ayahandanya uzur di Hosp. Tawakkal.(Sama-sama kita doakan semoga cepat sembuh). Sebelum tu jumpa Kak Su, Kak Hjh Rosni dan Norabeerah. Sempat bual kejap. Minggu ni aku kena siapkan 2 penulisan

1. ITSim2010 yang akan berlangsung pada Bulan Jun 2010, KL

2. Doctoral Colloqium bulan Mac 2010 di Stanfordshire, Uni.

Kedua-duanya dah submit. Cuma masih perlukan pembetulan kepada beberapa perkara lagi.

Hari ni nak rehat kejap. Aku gi Sek Teknik Melaka, atas kapasiti ALTIMA. Sekolah lama. Jumpa pelajar baru masuk. Kami serahkan jessi bola sepak untuk team sekolah. Hasil sumbangan dari ahli ALTIMA.

Target minggu ni: Siapkan prototaip & perbaiki soalan temubual, hantar full paper ke Stanfordshire

No comments:

Post a Comment