Search This Blog

Wednesday 9 May 2012

Bab 4

Alhamdulillah setelah berhempas pulas beberapa bulan, semalam dapat send Bab 4 draft kali pertama. Diharapkan penghantaran ini dapat membuka jalan untuk bekerja bagi menyelesaikan bab-bab yang lain. Semoga kekuatan, kesihatan, keselamatan dan kebahagiaan yang diberikana oleh Allah SWT dimanfaatkan sebaik mungkin bagi memikul amanah ini.

Hari ini fokus untuk Bab 5. Penulisan perlu tertumpu kepada "How to used this model". Kepada Allah jua saya berharap supaya dilimpahkan taufik & hidayat untuk saya mengalirkan idea ke bentuk penulisan. Semoga berjaya.

"Ya Allah Yang Maha Hidup, Yang Maha Bijaksana dalam mentadbir sekelian makhluk, Yang tidak pernah tidur sekalipun mengantuk, Aku bertawassul di atas nama-namaMu yang mulia, diatas segala kebaikkan yang paling ikhlas, aku memohon semoga Kau bantulah aku untuk menyempurnakan pengajian ini"

No comments:

Post a Comment