Search This Blog

Friday 30 October 2009

Pernyataan Masalah belum clear

Proses penulisan terus berjalan. Cuma hari ni kena cuti kejab kerana urusan di institut, masalah perjawatan & PTK. Alhamdulillah PTK lulus. Memadai dengan yang ada keran ia cukup untuk syarat kenaikkan pangkat. Satu lagi buku yang aku tempah dari British Library pun dah sampai. kali aku kena kerja lebih keras kerana tempoh pembentangan makin hampir. Dalam masa yang sama penyataan maslah masih belum cukup clear. Rakan-rakan yang lain juga membantu namun masih belum cukup jelas lagi.

Semalam bertemu Baiey dan Fidah. Baiey nampak ceria. Jelas kelihatan Fidah tension gaban. Aku pun tension tapi tak mampu nak buat apa. Aku dengar rakan-rakan di FTSM dah mula bergerak dengan smooth. Nampaknya aku yang tergedek-gedek. Insyaallah berkat doa dan usaha akan aku tempoh segala rintangan yang mendatang. Mudah-mudahan cita-cita tercapai. Amin ya Rabbal allamin.

No comments:

Post a Comment