Search This Blog

Wednesday 5 May 2010

Banquet, UPM

Sudah lama kami tidak bertemu di Banquet, UPM. Fidah, Baiey dan aku mengadakan pertemuan seperti biasa. Agendanya sama aje, makan bincang masalah peribadi, perjalanan hidup seketika setelah sekian lama tidak berjumpa dan perkembangan research. Di sini perbincangan kami agak privasi.

Fidah ke Pulau Perhentian, ambil Sijil Diver sambil bercuti dengan keluarga. Baeiy pula apa haaa... lupa. Aku sibuk dengan kemas rumah, abah masuk hospital, kad kredit kena block (bukan tak bayar, haa) dan pelbagai lagi.

Sesi kedua lepas makan kami mula membincangkan perkembangan research untuk Sem 3 ini. Masing-masing memberi tahap pencapaian masing-masing. Fidah dan Baeiy memberi komen yang cukup bermakna berkaitan dengan hasil kerja aku untuk next step...

 Perkara yang masih ketara untuk kes aku adalah pendefinisian istilah 'nilai' masih lagi belum clear. Perlu sediakan soal selidik 'nilai' untuk tujuan pengukuran. So next step...
1. definisi nilai
2. soalan soal selidik.

Walau bagaimanapun tahniah pada semua kerana masing-masing mempunyai peluang untuk bentang ke seminar yang bersesuai dengan bidang masing. Cuma dalam kes aku ni sehingga selepas tempoh tamat masih lagi belum dapat upload manuskrip.

"ALLAHHUM MANGASSIR, WALA TUNGASSIR, WATTAMMAT BIL KHIR WAL BARAKAH'

No comments:

Post a Comment