Search This Blog

Thursday 16 July 2009

Gi UPM ubah selera!!!

Pertemuan mingguan antara aku, Baiey & Fidah. Kali ni kami pilih UPM. Masa bincang Baeiy mulakan dengan pengalamannya mengikuti bengkel sebelem ini di Seremban. Beliau membincangkan soal potensi seseorang berdasarkan tarikh lahir. Dekat sejam juga. Lepas tu Fidah mula bincangkan hasil pembacaannya berkaitan dengan Research Design : Qualitative, Quantitave & Mixed Methods oleh John S.Creswell.

Atas nasihat si John nilah aku menulis panjang dalam blog hari ni. Lepas tu aku cerita tentang research aku pulak. tapi kali ni aku memang down. Aku hilang fokus kajian. Walau bagaimanapun atas nasihat dan gurauan rakan-rakan semalam hari ni aku kembali bersemangat. Aku akan kaji berkaitan quality of intractivity in LMS. How the whole system interact & intergrate each other.I'll look on existing LMS frameworks.

No comments:

Post a Comment