Search This Blog

Tuesday 7 July 2009

LMS - IPGM

Hari ni hari Selasa. Macam biasalah aku, Baiey & Fidah akan berkumpul untuk kita melaporkan progress penyelidikan. Tapi hari ni Fidah jumpa kawan di FSKK, aku dengan Baeiy sahaja yang ada. Pertama sekali aku melaporkan
1. Setelah 2 minggu aku membaca berkaitan dengan LMS; so hari ini aku melaorkan beberapa soalan untuk Need Analysis yang akan aku jalan. Baiey meniliti hasil kerja aku dan menambah beberapa item.
2. Aku memaklumkan tentang Literiture Review Table yang telah aku buat.
3. Pada pertemuan akan datang; aku akan murnikan lagi soalan-soalan dalam Need Analysis itu dan mula diedarkan. Aku akan cuba dapatkan pendapat supervisor untuk tentukan jenis sampling yang akan diambil
4. Aku perlu menulis Bab 1 & Bab 2 untuk pertemuaan akan datang.
5. Aku harap dapat jumpa supervisor minggu ni.

1 comment:

  1. Bagaimana dgn lms commercial seperti webct blackboard clicks dsb? Apa tarikan mereka?

    ReplyDelete