Search This Blog

Tuesday 28 July 2009

Sembang-sembang

Minggu 3, Sem 2 (Selasa), sepatutnya aku, Fidah & Baiey ada discussion tapi kereta Baiey masuk workshop jadi kita tunda minggu depan. Macam biasa datang UKM, sebelum tu singgah ke kawasan rumah yang aku baru beli tapi tak tahu bila nak duduk. Sampai di UKM breakfast denga Dr Khatim, Ibrahim, Zaharudin UiTM. Dr Juzaiddin dan isteri. Sambil sembang sambil bual pasal research.

Jam 10 aku pun masuk ke kebin dan senaraikan tugas yang aku nak buat
1. Hantar e-mel pada Prof Latifah Abdol Latif-OUM untuk dapatkan beberapa maklumat tentang LMS. Tak tahu le bila akan balas.
2. Cetak bahan yang diberikan oleh Dr Shanudin
3. Cetak bahan 'The Myth of Innovation" oleh Scott Belkun.

Hari ini 2 daripada target dapat dilaksanakan. Cuma yang ke 3 tak dapat buat. Aku jumpa Dr Shanudin hari ni kejap maklumkan tentang perkembang buku yang dipinjamkan tempoh hari. Yang best lagi aku dapat berbual Dr Muryati Mokhtar. Macam biasa bual fasal research cuma ringkasnya aku boleh katakan
1. Menulis - mulakan dengan literature review, letak idea disitu
2. Holistik - berfikir secara menyeluruh tentang LMS yang akan dibincangkan. Aspek sahsiah, bagaimana nak tingkat value-in-use dalam LMS

Tindakan yang aku kena buat
1. Call student - capture behaviour while using LMS
2. Dapatkan data dari server UKM (SPIN), myLMS(OUM), dll berkaitan LMS
3. Baca dan tulis dan kali ni mula tulis Literature review

No comments:

Post a Comment